Loading...
Ikona košíku Košík je prázdny 0 0.00
Loading
Košík je prázdny
Nakúpte ešte za   a budete mať dopravu zadarmo.

Všetko o nákupe

Rád by som sa s vami spojil, ako vás môžem kontaktovať?

Najrýchlejší spôsob, ako nás kontaktovať, je prostredníctvom nášho kontaktného formulára, ktorý vždy nájdete v hornej lište na stránke nášho e-shopu. Na vašu otázku vždy odpovieme, a to najneskôr do 24 hodín.

Ak preferujete telefonický kontakt, opíšte nám, prosím, prostredníctvom formulára, čoho sa vaša otázka týka, a pripojte svoje telefónne číslo – operátor našej zákazníckej podpory vám do 24 hodín zavolá. V naliehavých prípadoch, prosím, volajte +421 222 205 480, ďakujeme.

Ako môžem za tovar zaplatiť a aké ponúkate možnosti dopravy?

Možnosti dopravy a platby sú podrobne opísané TU.

Máte všetok tovar na sklade?

Tovar máme na sklade, alebo ho možno objednať od našich dodávateľov. Dostupnosť tovaru je vždy uvedená priamo pri produkte. Niektoré možnosti sa vzťahuje dlhšia dodacia lehota (napr. 9 – 12 pracovných dní), odporúčame teda dostupnosť pred objednaním vždy skontrolovať na stránke produktu a prípadne s dlhšou dodacou lehotou počítať.

Ako rýchlo mi bude objednávka doručená?

  • Ak je všetok tovar v objednávke na sklade, objednáte ho do 12:00 a zvolíte platbu platobnou kartou alebo na dobierku, odosielame tovar ešte v ten istý deň.
  • Ak potrebujete objednávku doručiť v čo najkratšom čase, zvážte, prosím, platbu platobnou kartou či na dobierku. V prípade bankového prevodu môže pripísanie platby trvať 1 – 2 pracovné dni.
  • Ak vaša objednávka obsahuje tovar, ktorý nie je na sklade, ale je na objednávku, dodacia lehota sa odvíja od lehoty uvedenej pri danom produkte.

Ako môžem objednávku stornovať?

Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom nášho formulára a napíšte nám číslo objednávky, ktorú si prajete stornovať.

V zásielke nebola priložená faktúra, ako ju získam?

Snažíme sa ísť s dobou a tiež šetriť životné prostredie, preto faktúry zasielame v elektronickej podobe. Faktúru vo formáte PDF vždy nájdete v prílohe e-mailu s informáciou o odoslaní zásielky.

Ako je to s možnosťou vrátenia či výmeny tovaru?

Zo zákona máte právo na výmenu alebo vrátenie tovaru do 14 dní po jeho prijatí, môžete teda nakupovať bez obáv. Viac informácií nájdete v Obchodných podmienkach (v pätičke e-shopu). V prípade výmeny či vrátenia tovaru nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom nášho formulára. Na vaše otázky odpovieme najneskôr do 24 hodín.

Moja objednávka obsahuje tovar na sklade, ale aj tovar na objednanie od dodávateľa. Posielate v takých prípadoch tovar po častiach alebo spolu?

Ak nastane táto situácia, tovar vždy najskôr objednáme u dodávateľa a následne odosielame kompletnú objednávku. Objednávku, samozrejme, môžeme na vaše želanie rozdeliť, stačí nás kontaktovať prostredníctvom nášho formulára.

Čo keď objednaný tovar nie je na sklade?

V našom e-shope zobrazujeme len tovar, ktorý je priamo na sklade alebo ktorý je možné objednať u dodávateľa. Môže sa však stať, že posledný kus objednajú dvaja zákazníci naraz a pre druhého už nebude k dispozícii. Ojedinele tiež tovar nemusí byť už dostupný u dodávateľa. V oboch prípadoch vás budeme bezodkladne kontaktovať a ponúkneme vám riešenie.

Mám záujem o tovar, ale momentálne nie je dostupný. Ako mám postupovať?

Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom formulára. Zistíme dostupnosť tovaru u nášho dodávateľa, alebo vám ponúkneme vhodnú alternatívu.

Nachádzam sa mimo Slovenskej republiky a chcel by som si u vás objednať tovar. Je to možné?

Náš e-shop funguje aj v Česku, Maďarsku, Rumunsku na Slovinsku a v Poľsku, kde možno objednať štandardným spôsobom. Pokiaľ máte záujem o doručenie zásielky do inej krajiny, aj to je možné. Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom nášho formulára a my vám ponúkneme riešenie.

 V prípade ďalších otázok nám, prosím, napíšte. Na vaše otázky odpovedáme najneskôr do 24 hodín.