Loading...
Ikona košíku Košík je prázdny 0 0.00
Loading
Košík je prázdny
Nakúpte ešte za   a budete mať dopravu zadarmo.

Ako vrátiť tovar prostredníctvom služby Medzi nami od Packety?

27.04.2022 12:17; Upravené: 04.06.2023 14:21

Tiež sa vám už stalo, že ste si niečo objednali, ale neskôr ste zistili, že vám to nevyhovuje? Zo zákona máte nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14-dňovej lehote, a teraz sa spoločne pozrieme na to, aké jednoduché je vrátiť tovar prostredníctvom služby Medzi nami od Packety.

Ako postupovať, keď chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy?

O vašom zámere odstúpiť od kúpnej zmluvy nás stačí informovať e-mailom zaslaným na adresu info@zapardrobnych.sk, dôvod odstúpenia od zmluvy uviesť môžete, ale nie je to vašou povinnosťou - od zmluvy môžete v 14-dňovej lehote odstúpiť aj bez udania dôvodu.

Operátor našej zákazníckej podpory Vám pošle všetky potrebné podklady, ktoré na vrátenie tovaru budete potrebovať, vrátane odporúčaných spôsobov zaslania tovaru - služba Medzi nami od Packety je jednou z nich.

Vrátenie tovaru prostredníctvom služby Medzi nami od Packety

Vrátiť nám tovar prostredníctvom výdajných miest Packety je v dnešnej dobe pravdepodobne najjednoduchším spôsobom, ako vrátiť tovar späť. Zásielka bude doručená rýchlo, budete ju môcť sledovať prostredníctvom sledovacieho odkazu a cena tejto služby je iba 3,90 EUR.

Hlavné výhody služby Medzi nami od Packety

  1. cena iba 3,90 EUR
  2. rýchla preprava zásielky
  3. možnosť sledovania prostredníctvom sledovacieho odkazu
  4. nemusíte tlačiť vlastný štítok
  5. jednoduchá platba zásielky online
  6. žiadne papierovanie
  7. vyhnete sa dlhým radom 
  8. takmer 2000 výdajných miest na Slovensku a viac ako 7500 v Českej republike
  9. výdajné miesto v každej obci nad 1500 obyvateľov
  10. viac než 97 % výdajných miest je zároveň miestom podacím

UPOZORNENIE: Maximálne rozmery zásielky sú 50 x 40 x 30 cm a hmotnosť 5 kg. Pri prekročení rozmerov bude zásielka vrátená bez nároku na vrátenie peňazí. V prípade, že si prajete vrátiť objemnejší či ťažší tovar, odporúčame využiť služby PPL ParcelShopu, Slovenskej pošty či iných dopravcov.

1. Aplikácia Packeta

Na odoslanie zásielky cez službu Medzi nami budete potrebovať aplikáciu Packeta vo vašom smartfóne či tablete, ktorú stiahnete v obchode Google Play (Android) alebo v App Store (Apple). Po jej stiahnutí je potrebné vyplniť vaše údaje (meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail).

Postup založenia zásielky v aplikácii:

  • Kliknite na ODOSLAŤ ZÁSIELKU.
  • Vyplníte meno a priezvisko príjemcu - ak vraciate tovar nášmu e-shopu, vyplníte namiesto mena a priezviska "RMA - VRATKY + ČÍSLO VAŠEJ OBJEDNÁVKY".
  • Vyplníte telefónne číslo a e-mail príjemcu.
  • Ak vraciate tovar nášmu e-shopu, vyberiete výdajné miesto CZ 21697 - V Honech 690, 250 67 Klecany - Zaparkorun.cz
  • Potvrdíte súhrn údajov a zaplatíte zásielku online.
  • Po zaplatení sa vám v aplikácii vygeneruje kód.

Ako zásielku odoslať?

  • Vyberte si vyhovujúce podacie miesto Packety zo zoznamu tu: https://www.packeta.sk/pobocky/
  • Tovar vhodne zabaľte,  aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu prepravy.
  • Odnesiete ho na zvolené podacie miesto (do 3 dní od zaplatenia, v opačnom prípade zásielka prepadne), obsluhe dáte vygenerovaný kód z aplikácie a odovzdáte jej balíček.

A JE HOTOVO, ZÁSIELKA JE UŽ NA CESTE K NÁM! ♥

Služba Medzi nami je detailne popísaná aj v tomto videu od Packety:

Stačí už len počkať, kým zásielka dorazí a bude spracovaná pracovníkom z reklamačného oddelnia. Peniaze dostanete naspäť najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, všetko sa však snažíme vybaviť v čo najkratšom čase.

Článok pre vás napísal Michal zo Zapardrobnych.sk